fbpx

Din felanmälan för bostäder och bilplatser gör du enklast via Mina sidor, eller kontakta oss via telefon. På Mina sidor kan du följa ditt ärendes status och få bekräftelse när åtgärden är utförd. Om du inte har registrerat dig på Mina sidor tidigare, gör du det enkelt genom att följa instruktionerna. För att komma till Mina sidor, klicka här.

Vill du komma i kontakt med oss per telefon hittar du kontaktuppgifter nedan:
Telefon: 0920-24 41 49 (bemannad under våra öppettider 08.00-12.00, 13.00-16.30, därefter röstbrevlåda).

Är du lokalhyresgäst hos oss och behöver göra en felanmälan går det även bra att göra det via e-post på felanmalan@galaren.se

Jour efter stängning
Under vardagar kl 16.30-08.00 samt under helger kan du kontakta följande journummer (gäller fel som absolut inte kan vänta till nästföljande vardag)

  • Felavhjälpning fastighetsärenden: tel 0771-860 860
  • Störningsjour: tel 010-222 29 44
  • Upplåsningsjour: tel 070-685 38 17

Observera följande
– Kostnader på grund av missbruk av jouren bekostas av hyresgäst
– Utryckning för upplåsning av utelåst hyresgäst utföres mot kontant betalning
– Hyresgäst som orsakar störning debiteras kostnaden

Goda råd vid vanliga fel
– För information, regler och goda råd om ditt boende, klicka här.

– Ventilationsproblem? klicka här.

– Få rätt värme i bostaden: klicka här.