Din felanmälan för bostäder, förråd och bilplatser gör du enklast via Mina sidor. På Mina sidor kan du följa ditt ärendes status och få bekräftelse när åtgärden är utförd. Felanmälan via Mina sidor är öppen dygnet runt, men behandlas under våra öppettider.

Har du aldrig varit inloggad på Mina sidor tidigare, registrerar du dig enkelt genom att följa instruktionerna.

Vill du komma i kontakt med oss per telefon når du oss på 0920-23 51 51 under våra öppettider 08.00-16.30. Du kan också besöka vår bobutik på Västra Varvsgatan 18 med samma öppettider som våra telefontider. Observera att vi under juli månad (1/7-31/7) håller lunchstängt mellan kl. 12.00-13.00.

Många vanligt förekommande fel kan du enkelt avhjälpa själv. Innan du gör din felanmälan vill vi att du tar del av vår enkla guide som kan hjälpa dig att både felsöka och avhjälpa problemet som uppstått.

Guide vid felanmälan

Är du lokalhyresgäst hos oss och behöver göra en felanmälan kan du kontakta oss via e-post på felanmalan@galaren.se eller ringa oss på 0920-23 51 51 under våra öppettider 08.00-16.30.

Jour efter stängning
Under vardagar kl 16.30-08.00 samt under helger och helgdagar kan du kontakta följande journummer. Jouren skall endast användas för fel som absolut inte kan vänta till nästföljande vardag.

  • Felavhjälpning för fastighetsärenden: tel 0771-860 860
  • Störningsjour: tel 010-150 80 00
  • Upplåsningsjour: tel 010-150 80 00

Observera följande
– Kostnader på grund av missbruk av jouren bekostas av hyresgäst
– Utryckning för upplåsning av utelåst hyresgäst utföres mot kontant betalning
– Hyresgäst som orsakar störning debiteras kostnaden