Din felanmälan för bostäder och bilplatser gör du enklast via Mina sidor. På Mina sidor kan du följa ditt ärendes status och få bekräftelse när åtgärden är utförd.Felanmälan via Mina sidor är öppen dygnet runt, men behandlas under våra öppettider.

Har du aldrig varit inloggad på Mina sidor tidigare, registrerar du dig enkelt genom att följa instruktionerna.

Vill du komma i kontakt med oss per telefon når du oss på 0920-24 41 49. Vår felanmälan per telefon är bemannad under våra öppettider 08.00-16.30. Du kan också besöka vår bobutik på Västra Varvsgatan 18 med samma öppettider som våra telefontider.

Är du lokalhyresgäst hos oss och behöver göra en felanmälan går det även bra att göra det via e-post på felanmalan@galaren.se

Jour efter stängning
Under vardagar kl 16.30-08.00 samt under helger och helgdagar kan du kontakta följande journummer. Jouren skall endast användas för fel som absolut inte kan vänta till nästföljande vardag.

  • Felavhjälpning för fastighetsärenden: tel 0771-860 860
  • Störningsjour: tel 010-150 80 00
  • Upplåsningsjour: tel 010-150 80 00

Observera följande
– Kostnader på grund av missbruk av jouren bekostas av hyresgäst
– Utryckning för upplåsning av utelåst hyresgäst utföres mot kontant betalning
– Hyresgäst som orsakar störning debiteras kostnaden

Goda råd vid vanliga fel
För information, regler och goda råd om ditt boende, klicka här.