SvenskaEnglish - Computer generated translation
Mina sidor »

Felanmälan och serviceinformation

Din felanmälan för bostäder och bilplatser gör du enklast via Mina sidor, eller kontakta oss via telefon.

På Mina sidor kan du följa ditt ärendes status och få bekräftelse när åtgärden är utförd.

Om du inte har registrerat dig på Mina sidor tidigare, gör du det enkelt genom att följa instruktionerna. För att komma till Mina sidor, klicka här.

Vill du komma i kontakt med oss per telefon hittar du kontaktuppgifter nedan:
Telefon: 0920-24 41 49 (bemannad kl 08.00-11.00, därefter röstbrevlåda).
För akuta ärenden som inte kan vänta till nästa dag ring tel 0920-23 51 51 mellan 11.00-16.30.

Är du lokalhyresgäst hos oss och behöver göra en felanmälan går det även bra att göra det via e-post på felanmalan@galaren.se

Jour efter stängning
Under vardagar kl 16.30-08.00 samt under helger kan du kontakta följande journummer (gäller fel som absolut inte kan vänta till nästföljande vardag)

  • Felavhjälpning, upplåsnings jour: 070-685 38 17
  • Störningsjour: 010-222 29 44

Observera följande
- Kostnader på grund av missbruk av jouren bekostas av hyresgäst
- Utryckning för upplåsning av utelåst hyresgäst utföres mot kontant betalning
- Hyresgäst som orsakar störning debiteras kostnaden

Goda råd vid vanliga fel
- För information, regler och goda råd om ditt boende Klicka här
- Ventilationsproblem? Klicka här
- Få rätt värme i bostaden: Klicka här