Felanmälan

Din felanmälan gör du enklast via Mina sidor. På Mina sidor kan du följa ditt ärendes status och få bekräftelse när åtgärden är utförd. Felanmälan via Mina sidor är öppen dygnet runt, men behandlas under våra öppettider.

Har du aldrig varit inloggad på Mina sidor tidigare, registrerar du dig enkelt genom att följa instruktionerna.

Vill du komma i kontakt med oss per telefon når du oss på 0920-23 51 51 under våra öppettider, vardagar mellan 08.00-16.30. Du kan också besöka vår bobutik på Västra Varvsgatan 18 med samma öppettider som våra telefontider. Avvikande öppettider publiceras här. Du kan även maila oss på: kundsupport@galaren.se.

Många vanligt förekommande fel kan du enkelt avhjälpa själv. Innan du gör din felanmälan vill vi att du tar del av vår enkla guide som kan hjälpa dig att både felsöka och avhjälpa problemet som uppstått.

Guide vid felanmälan

Jour efter stängning

Under vardagar kl 16.30-08.00 samt under helger och helgdagar kan du kontakta följande journummer. Jouren skall endast användas för fel som absolut inte kan vänta till nästföljande vardag.  OBS! Vissa jourärenden samt kostnader på grund av missbruk av jouren bekostas av hyresgäst.

Fastighetsjour: 0920-24 41 43

Störningsjour: 0920-24 41 45
Hyresgäst som orsakar störning debiteras kostnaden.

Upplåsningsjour: 0920-24 41 47
Vid förlust av egen nyckel och/eller tagg bekostas upplåsningen av hyresgästen.